نکات آموزشی ترجمه و تایپ

15 مرکز آموزش زبان های خارجی

15 مرکز منبع زبان خارجی

دپارتمان آموزش ایالات متحده در سال 1990 مأموریتی را آغاز کرد تا متعهدترین موسسات زبان خارجی کشور را بیابد. این گروه‌ها با عنوان مراکز منبع زبان رتبه 6 شناخته شده‌اند (LRCs) و در دانشگاه‌های سراسر آمریکا قرار دارند، هدف توسعه منابع و فرصت‌ها برای معلمان، مربیان و دانش‌آموزان زبان خارجی را به اشتراک گذاشته و به ایالات متحده کمک می‌کنند تا از لحاظ فرهنگی و زبان‌شناسی آگاه‌تر شود. در ادامه شما اطلاعاتی درباره این 15 مرکز می‌یابید که به ترتیب الفبا فهرست شده‌اند. 

 

مرکز تحقیق و آموزش مهارت زبان پیشرفته (CALPER) در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا

CALPER در سال 2002 تأسیس شده و بر سلامت زبان خارجی سطح پیشرفته با حمایت از ارزیابی کیفیت و آموزش معلمان تأکید دارد. کار این مرکز توسعه مواد آموزشی و فرآیندهای ارزیابی، انجام تحقیقات و گردآوری نتایج و پیشنهاد کارگاه‌هایی برای مربیان زبان می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://calper.la.psu.edu/

 

مرکز تحقیقات پیشرفته بر روی یادگیری زبان (CARLA) در دانشگاه مینه‌سوتا

CARLA در سال 1993 آغاز به کار کرده و اطلاعات مربوط به یادگیری زبان دوم با هدف پرورش کیفیت آموزش، یادگیری و ارزیابی را گردآوری می‌کند. این مرکز در تحقیقات و کارگاه‌های آموزشی شرکت می کند.

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://carla.umn.edu/

 

مرکز مطالعات زبان دوم کاربردی (CASLS) در دانشگاه اورگن

CASLS در سال 1994 توسط گروهی از معلمان ژاپنی آغاز به کار کرده و رتبه 6 منابع مالی را در سال 2001 دریافت کرده و برنامه‌های زبانش را توسعه داده است. اکنون هدف این مرکز حمایت از معلمان از طریق تحقیق، مشاوره و فن‌آوری‌های نوآورانه می‌باشد.    

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://casls.uoregon.edu/

 

 

مرکز منابع آموزشی فرهنگ، زبان و سوادآموزی (CERCALL) در دانشگاه آریزونا

CERCLL در سال 2006 آغاز به کار کرده و تأکید بر روی زبان‌هایی دارد که کمتر تدریس می‌شوند تا ظرفیت کشور برای ایجاد دستورالعمل‌های باکیفیت را بهبود بخشد. این مرکز تأکید بر محصولات، مواد و تعلیم و تربیت نوآورانه و همچنین توسعه حرفه‌ای و کارگاه‌های عمومی برای معلمان تمامی مقاطع، از مهدکودک گرفته تا کالج، دارد.   

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://cercll.arizona.edu/

 

مرکز زبان منطقه آسیای مرکزی (CeLoCAR) در دانشگاه ایندیانا

CeLoCAR در سال 2002 آغاز به کار کرده و تنها مرکز منبع یادگیری (LRC) است که تأکید بر روی زبان‌های آسیای مرکزی مثل دری، قزاقی، مغولی و ازبکی در میان سایر زبان‌ها دارد. هدف این مرکز پرورش علاقه و دانش در این زبان‌ها و ایجاد فرهنگ از طریق آموزش معلمان و دوره‌های زبان فشرده می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://www.indiana.edu/~celcar

 

مرکز تحقیق و آموزش زبان (CLEAR) در دانشگاه ایالتی میشیگان

CLEAR در سال 1996 آغاز به کار کرده و عهده‌دار آموزش معلمان زبان خارجی، توسعه ابزارها و مواد برای معلمان و ایجاد فرصت‌های حرفه‌ای برای مربیان در این حوزه می‌باشد. این مرکز در حال حاضر تعدادی پروژه مربوط به یادگیری مبتنی بر وب را دارا می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://clear.msu.edu

 

مرکز منابع آموزشی باز و یادگیری زبان (COERLL) در دانشگاه تگزاس در آستین

COERLL در سال 2010 آغاز به کار کرده و تأکید بر روی ایجاد منابع آموزشی باز (OERs) نظیر دوره‌های زبان آنلاین و ابزارهای ارزیابی دارد تا فرهنگ همکاری در حوزه آموزش زبان خارجی را پرورش دهد. این مرکز تأکید بر روی زبانشناسی کاربردی، توسعه و ابتکار K-12 در میان سایر روش‌های انتشار اطلاعات دارد.

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://www.coerll.utexas.edu/coerll/

 

مرکز منبع یادگیری زبان (LARC) در دانشگاه ایالتی سن دیگو

LARC در سال 2009 آغاز به کار کرده و هدف آن حمایت و توسعه مطالعه زبان خارجی با کمک تحقیق، فناوری و نشریات تحقیقاتی می‌باشد. این مرکز بر روی مطالعات فرهنگی متقابل تأکید کرده، مدارک تحصیلی معلمان را بررسی کرده و زبان‌هایی که کمتر تدریس می‌شوند، نظیر عربی، فارسی و پشتو، را اهمیت می‌دهد.   

 

مرکز منبع زبان ملی آفریقایی (NALRC) در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون

NALRC در سال 1999 آغاز به کار کرده و تلاش می‌کند کیفیت و دستیابی‌پذیری آموزش زبان آفریقایی را بهبود بخشد. این مرکز منابع و آموزش در تعلیم زبان آفریقایی را فراهم کرده و ارتباط میان معلمان زبان آفریقایی را از طریق انجمن‌های معلمان، انتشار اطلاعات و مواد آموزشی حفظ می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://nalrc.wisc.edu/

 

مرکز منبع زبان ملی پایتخت (NCLRC) در دانشگاه جرج تاون

NCLRC در سال 1990 آغاز به کار کرده و تأکید بر روی آموزش معلمان و پیشرفت حرفه‌ای، آزمون‌گیری، فناوری و روش‌شناسی و آموزش زبان‌هایی که کمتر تدریس می‌شوند، دارد. هدف این مرکز اینست که از طریق کارگاه‌ها، دوره‌های تابستانی و تبادل فرصت‌ها برای معلمان ابزارهای موفقیت فراهم سازد.   

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://www.nclrc.org/

 

مرکز منبع زبان ملی آسیای شرقی (NEALRC) در دانشگاه ایالتی اوهایو

NEALRC در سال 1993 آغاز به کار کرده و به ابتکاراتی کمک می‌کند که هدفشان پیش‌بردن سلاست و صلاحیت فرهنگی در زبان‌های آسیای شرقی می‌باشد.  

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://nealrc.osu.edu/

 

مرکز منبع زبان ملی خارجی (NFLRC) در دانشگاه هاوایی

NFLRC در سال 1990 آغاز به کار کرده و به طور خاص تأکید بر روی زبان‌های آسیا و اقیانوسیه دارد، درحالیکه برای بیش از 30 زبان دنیا نیز مواد آموزشی پیشنهاد می‌کند. این مرکز کار می‌کند تا مواد آموزشی و فرآیندهای ارزیابی را توسعه داده، تحقیقات انجام داده و نتایج را گردآوری کند و برای متخصصان زبان کارگاه‌هایی را پیشنهاد دهد.    

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://nflrc.hawaii.edu/

 

مرکز منبع زبان میراث ملی (NHLRC) در دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس

NHLRC از سال 2007 آغاز به کار کرده و کارش کمک به یادگیرندگان زبان موروثی بوسیله ابداع و توسعه رویکردهای آموزشی مناسب، طرح‌های برنامه آموزشی، ابزارها و مواد آموزشی می‌باشد. این مرکز پشتیبان کلاس‌های زبان تابستانی است، دستورالعمل‌ها و کتاب‌های راهنما را می‌نویسد و کنفرانس‌ها را در میان سایر پروژه‌ها سازماندهی می‌کند.  

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://www.nhlrc.ucla.edu

 

مرکز منبع زبان ملی خاورمیانه (NMELRC) در دانشگاه بریگم یانگ

NMELRC در سال 2002 آغاز به کار کرده و در جستجوی افزایش فرصت‌هایی برای یادگیری زبان عربی، عبری، فارسی و ترکی است. پروژه‌های این مرکز تأکید بر تلاش‌های هماهنگ در سنجش، ارزیابی و پیشرفت‌های حرفه‌ای دارند. 

 

مرکز تحقیقات زبان شرق اروپایی و اسلاوی (SEELRC)

SEELRC در سال 1999 آغاز به کار کرده و تأکید بر روی بهبود و گسترش آموزش زبان شرق اروپایی و اسلاوی در ایالات متحده دارد. این مرکز برنامه‌های تبادل بین دانشجویان دوره کارشناسی و فارغ‌التحصیلان، کنفرانس‌ها، سمینارها، راه‌حل‌های فناوری و برنامه‌های توسعه عمومی را بر عهده دارد.    

برای اطلاعات بیشتر رجوع کنید به http://slaviccenters.duke.edu

 

مطالب مرتبط

تکامل زبان چگونه تحت تاثیر ترج

تکامل ترجمه های زبان در عصر حاضر، ترجمه ی زبان می

ارتباط اسپیندل های خواب و IQ س

The association between sleep spindles and IQ in h

چگونه بهترین خدمات تایپ را با

چگونه بهترین خدمات تایپی با قیمت های پایین را دریا

ترجمه مقاله اثرات تجربه های نا

The Effects of Brand Experiences, Trust and Satisf

ترجمه مقاله کاربرد مقیاس پذیر

Scalable application of thin film coating techniqu

مشاوره برای مترجم در هنگام مرا

مشاوره برای مترجم در هنگام مراجعه به آژانس های ترج

تماس با ما

کرمانشاه، ساختمان جهاددانشگاهی، پارک علم و فناوری استان کرمانشاه

 

ایمیل:mail[at]trty[dot]ir

تلفن:38396901-083

تلفن:09338225855

 

مدیریت سفارش