سوالات عمومی

نحوه ثبت سفارش چگونه است؟

برای ثبت سفارش ابتدا باید در سایت نام نمایید سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

از زمان ثبت سفارش تا ارسال فاکتور چقدر زمان می برد؟

حدود 15 دقیقه البته در برخی مواقع به دلیل بالا بودن حجم سفارش ممکن است طولانی تر شود.

چگونه اطلاع پیدا کنم که برای سفارش من پیش فاکتور ارسال شده است؟

در صورتی که برای شما پیش فاکتور ارسال گردد از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود، همچنین می توانید قسمت پیگیری سفارش روید و از تمام فاکتورها و پیام های خود مطلع شوید.

آیا امکان تغییر نام کابری، رمز عبور یا ایمیل وجود دارد؟

در منوها قسمت ورود گزینه ویرایش پروفایل می توانید اطلاعات خود را تغییر دهید.

لینک ارسالی برای پرداخت فعال نمی باشد، چه باید کرد؟

ابتدا ممکن است علت آن روشن بودن فیلترشکن باشد، ابتدا از خاموش بودن فیلتر شکن مطمین شوید سپس مجدد اقدام نمایید، اگر مشکل حل نشد در داخل تیکت مربوطه اطلاع دهید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

تفاوت انجام سفارش در زمان فوری و نیمه فوری و معمولی چگونه است؟

در حالت فوری زمان انجام سفارش نصف حالت معمولی می شود و در حالت نیمه فوری زمان انجام کار یک چهارم حالت معمولی است.

آیا سفارشات در موعد مقرر که در سایت اطلاع داده شده است به دست من می رسد؟

بعد از پرداخت پیش فاکتور یک پیام برای شما ارسال می گردد که زمان آماده بودن سفارش اعلام می گردد،بیش از 90 درصد سفارشات قبل از موعد مقرر برای مشتریان ارسال می گردد، اما همیشه این امکان وجود دارد که یه سری اتفاقات غیرقابل پیش بینی برای مترجمان یا تایپیست ها اتفاق بیوفتند و سفارش با چند ساعتی تاخیر ارسال شود.

در صورتی که پیش پرداخت واریز گردد اما از انجام کارمنصرف شویم آیا هزینه ای متوجه بنده می شود؟

اگر بلافاصه بعد از پرداخت مشتری منصرف شود کل هزینه برگشت داده می شود، در غیر این صورت به میزان حجم سفارشی که توسط همکاران انجام شده است از هزینه کسر می گردد و مابقی برای مشتری برگشت داده می شود و قسمت های انجام شده از کار نیز برای مشتری ارسال می گردد.

تا چند روز امکان اصلاح سفارش برای من وجود دارد؟

از زمان پرداخت نهایی سفارش تا 7 روز پس از آن امکان اصلاح برای تمام سفارشات است.

برای شروع سفارش چه مقدار از هزینه ابتدا باید پرداخت گردد؟

در ابتدای کار 60 درصد هزینه به عنوان پیش پرداخت از مشتری دریافت می گردد تا کار شروع شود.

روش های پرداخت هزینه به چه صورتی است؟

اولین و بهترین روش استفاده از لینک داخل فاکتور است. در صورت تمایل نیز می توانید کارت به کارت نمایید.

آیا امکان تلفنی صحبت کردن با همکاران جهت ارائه درخواست در مورد سفارش وجود دارد؟

جهت ارتباط با همکاران می توانید تیکت ارسال نمایید یا از پشتیبانی چت آنلاین استفاده کنید و یا در نهایت با شماره 09338225855 ، 083-38396901  تماس بگیرید.

آیا امکان انجام سفارش به صورت سریعتری وجود دارد؟

بله با انتخاب انجام سفارش در حالت فوری و نیمه فوری زمان انجام سفارش کوتاهتر می شود.

شرایط همکاری با مرکز شما چگونه است؟

در قسمت منوها گزینه استخدام، می توانید به عنوان تایپیست و مترجم فرم همکاری ارسال نمایید.

مهلت انجام سفارش از چه زمانی آغاز می شود؟

از زمان پرداخت هزینه پیش فاکتور زمان انجام کار شروع می گردد.

ترجمه

آیا هزینه ای که در ابتدای سفارش ترجمه در پیش فاکتور اعلام می شود با هزینه نهایی اعلام می گردد متفاوت است؟

خیر، در ترجمه چون معیار محاسبه هزینه تعداد کلمات مبدا است در همان ابتدای کار تعداد کلمات شمارش می شود و امکان تغییر هزینه وجود ندارد مگر اینکه مشتری بخواهد موارد جانبی مانند: رسم جدول، نمودار و شکل به کار اضافه شود.

سفارش ترجمه به چه صورت به من تحویل داده می شود؟

در دو نسخه ورد و پی دی اف.

تفاوت سطح طلایی، نقره ای و برنزی چگونه است؟

در صفحه قیمت ترجمه توضیحات مربوط به طرح ها آمده است:
سطح برنزی برای ترجمه های ساده با متن عمومی که واژگان تخصصی ندارند مناسب تر است.
سطح نقره ای برای ترجمه مقالات تخصصی دانشجویی و ترجمه کتاب که ترجمه تخصصی تری از سطح برنزی مد نظر مشتری است کاربرد دارد.
سطح طلایی برای ژورنال ها، ترجمه تخصصی مقالات بین الملی و ترجمه فارسی به انگلیسی مناسب است.

آیا می توان سفارش ترجمه خود را به یک سری مترجم خاص ارجاع دهم؟

بله با انتخاب مترجمین خاص می توانید سفارش خود را سفارشی تر کنید.

در صورتی که در پایان کار بعضی کلمات صحیح ترجمه نشده باشند ، اصلاح این موارد هزینه اضافی برای من دارد؟

خیر، تا 7 روز امکان رفع ایرادات در سفارشات کاملا رایگان است.

آیا در سفارشات ترجمه می توان درخواست رسم شکل و نمودارد و تایپ فرمول داشت؟

بله، تمام موارد مورد نیاز خود را در زمان ارسال سفارش درخواست نمایید تا برای شما انجام شود.

تایپ

چگونه می توانم سفارش خود را تغییر دهم برای مثال قسمتی از کار را کم یا اضافه کرد؟

می توانید در تیکت مربوطه درخواست خود را عنوان نمایید یا با همکاران در قسمت پشتیبانی ارتباط برقرا نمایید.

اگر برای سفارش خود فونت خاص مد نظر داشته باشم هزینه اضافی دارد؟

خیر، موارد درخواستی خود را در زمان ثبت سفارش عنوان نمایید تا برای شما هزینه اضافی نداشته باشد.

آیا هزینه ای که در ابتدای سفارش تایپ در پیش فاکتورعنوان می شود با هزینه نهایی اعلام می گردد متفاوت است؟

در زمان پیش فاکتور هزینه سفارش تایپ به صورت تقریبی محاسبه می گردد و در پایان کار با توجه به کار انجام شده و تعداد کلمات هزینه نهایی مشخص می گردد.

در پایان کار چقدر امکان تغییر هزینه ها نسبت به زمان پیش فاکتور وجود دارد؟

تلاش همکاران بر این است که پیش بینی هزینه ها تا جایی که امکان دارد دقیق محاسبه گردد اما همیشه امکان کمتر یا بیشتر شدن هزینه ها وجود دارد اما این تغییرات خیلی نیست و حدود (+-) 25 درصد است.

در حین انجام سفارش می توانیم مواردی را به سفارش اضافه کنیم مثلا فونت محتوا یا موارد نگارشی دیگر را اضافه کنیم؟

بله.

مواردی مانند رسم اشکال، تایپ فرمول و رسم جداول چگونه انجام می شود؟

تمام موارد اضافی و جانبی طبق نسخه اصلی فایل ارسال شده توسط مشتری انجام می شود در صورتی که مشتری فرمت خاصی را مد نظر دارد می تواند نمونه ای از کار را ارسال نماید تا طبق آن فرمت انجام شود.

اطلاع از تخفیف های مرکز در کانال تلگرام

سفارش خود را از تلگرام ارسال نمایید

تماس با ما

کرمانشاه، ساختمان جهاددانشگاهی، پارک علم و فناوری استان کرمانشاه

 

ایمیل:mail[at]trty[dot]ir

تلفن:38396901-083

تلفن:09338225855

 

مدیریت سفارش